czwartek, 15 sierpnia 2013

Zapraszam Hejterów ! ^^

Hej! Na tego bloga będę wrzucała dużo zdjęć zrobionych przeze mnie lub przyjaciółki, ale ten blog i tak będzie o wszystki :) Jeżeli chodzi o mnie, może czasami udaję twardszą niż jestem, może i próbuje być kimś innym...ale to w końcu jestem wciąż ja! Mówię ,że poprawię się w tym i tym, nawet jeżeli chce ja tego nie potrafie. A jeżeli chodzi o hejterów, świat dla mnie, bez nich byłby pusty. Ich każdy post,który ma mnie zdołować mnie rozśmiesza, bo wiem ,że tak naprawde mi czegoś zazdroszczą tylko jeszcze nie wiem czego. No to dodam tylko ,że mam na imię Kinga, nie lubie tego ale cóż ja go nie wybierałam. A teraz jedno , tegoroczne zdjęcie :P 



Kropelka *-*

  No to na razie koniec tego posta ,  Pozdro :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz